مجله اس ام اس

مجله اس ام اس
وبلاگی پر از اس ام اس های مختلف لطفا در نظر سنجی و امتیاز به هر مطلب شرکت فرمایید.با تشکر
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اس ام اس و آدرس jok-sms91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 اگه از من بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین ادم کیه؟ انگشتمو به طرفت دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه .


 

صدای پایت خوش آهنگی بود برایم عمیقتر از مثنوی سکوتت گویاترین نجواهای عاشقانه و نگاهت صمیمی ترین پیوند
 

اگر بیکار شدی ستاره های اسمون رو بشمار اگر کم اومد قطره های بارون رو بشمار اگر بند اومد روی رفاقت من حساب کن نه کم میاد نه بند میاد .
 

اگر عشق تو نبودم اینجا نبودم ، گرفته عشق تو کل وجودم، تو که از دل ربا دل ربودی، در عشقت چرا بر من گشودی
 

انگشتمو به طرفت دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه .
 
اگه از من بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین ادم کیه؟ 
صدای پایت خوش آهنگی بود برایم عمیقتر از مثنوی سکوتت گویاترین نجواهای عاشقانه و نگاهت صمیمی ترین پیوند
 


اگر بیکار شدی ستاره های اسمون رو بشمار اگر کم اومد قطره های بارون رو بشمار اگر بند اومد روی رفاقت من حساب کن نه کم میاد نه بند میاد .
 


اگر عشق تو نبودم اینجا نبودم ، گرفته عشق تو کل وجودم، تو که از دل ربا دل ربودی، در عشقت چرا بر من گشودی
 


خواستم از عشق برات بگم گفتم : میدونی. خواستم از غم برات بگم گفتم میدونی حالا از ته قلبم میخوام بگم : دوستت دارم چون نمی دونی
 


پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند
 


عاشقانت همه نامی و نشانی دارند آنکه در عشق تو بی نام و نشان است"منم"
 


از عشق تو به کوچه پس کوچه ها زدم اصلا عشق رو ولش کن من گم شدم
 



در دیاری كه در او نیست كسی یار كسی ، كاش یا رب كه نیفتد به كسی كار كسی
هر كس آزار من زار پسندید ولی ، نپسندید دل زار من آزار كسی
 


همیشه کمرنگ ترین یادداشتها از قوی ترین حافظه ها ماندگار ترند
بزرگترین متهم تاریخ کسی است که نمی دونه قلبش واسه کی می تپه
 



عمریست که ویران شده ام ساکت سرد پریشون شده ام تا تو ایی و مرا در یا بی من اسیر شب طو فان شده ام
 


انقدر دوستت دارم که خدا داند این اسرار فقط باد صبا داند نخوا هم گل که گل بی اعتبار است تمام عمر گل فصل بهار است تو را خواهم از گلها ی عالم که عطر تو همیشه موندگار است
 


شب را دوست دارم چون تو دلش یک ما ه داره روز را دوست دارم چون تو دلش یه افتاب داره خودم دوست دارم چون تو دلم تو را دارم
 



 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:زمستان,, ] [ 22:46 ] [ مهدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درموردوب

سلام خدمت تمامی کسانی که این وبلاگ را برای خواندن اس ام اس انتخاب کرده اند از انتخاب شما متشکرم و امیدوارم که این وبلاگ بتواند خواسته شما را برآورده کند .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 40362
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ